Wyjątkowa akcja ewangelizacyjna „Pokochaj Maryję”, to inspirowana miłością do Matki Bożej inicjatywa Fundacji Holy Mary Team, której celem jest ewangelizacja w Internecie i mediach społecznościowych.

– Pragniemy, aby owoce naszej pracy były świadectwem żywej z relacji z Maryją. Opowiemy o naszym doświadczeniu, w jaki sposób Maryja towarzyszy nam w radościach, jak wspiera w trudach codzienności i jak prowadzi nas do Jezusa Chrystusa – mówi Piotr Chomicki, czciciel Maryi i założyciel Fundacji Holy Mary Team. – Bardzo potrzebujemy Maryi w naszym życiu. Jeżeli mamy pokochać Boga i bliźnich, to Maryja jest najlepszą nauczycielką. Jest z nami, wspiera i nieustannie wyprasza nam łaski – dodaje ewangelizator.

Twórcy akcji chcą zwrócić uwagę, że Maryja przemienia życie duchowe każdego człowieka i prowadzi do Pana Jezusa, który czeka na nas w Eucharystii.

Akcji towarzyszyć będzie film krótkometrażowy pt. „Pokochaj Maryję”. Ten szczególny „spot maryjny” przedstawia Maryję jako lekarkę, która przyjmuje zbolałych pacjentów, diagnozując ich choroby i zlecając dobraną do indywidualnych potrzeb pacjenta „terapię”. W każdym chorym, możemy zobaczyć samych siebie, z naszymi bolączkami, zranieniami i śmiertelnymi chorobami. Adresatami akcji są osoby mniej lub bardziej praktykujące, które nie mają jeszcze relacji z Maryją albo jest ona jedynie naskórkowa. Filmowy scenariusz został przygotowany także z myślą o osobach pozostających jeszcze poza wspólnotą Kościoła oraz tych, którzy od niej się odłączyli.

– Chcemy pozytywnie motywować, dawać świadectwo, inspirować do przemiany oraz pogłębienia wiary i relacji z Jezusem przez Maryję – opowiada Piotr Chomicki. – Wierzymy, że ta akcja nie tylko zainspiruje wielu ludzi do pogłębienia relacji z Maryją, ale i także będzie inspiracją dla innych osób do tworzenia podobnych akcji maryjnych i ewangelizacyjnych – mówią inicjatorzy nowej medialnej i internetowej akcji ewangelizacyjnej.

Fundacji Holy Mary Team powstała w listopadzie 2014 r. Idea i wizja jej działalności zakłada wykorzystanie najnowszych kanałów komunikacji w przestrzeni wirtualnej. – Chcemy, aby Dobra Nowina dotarła na nowo do wielu ludzi. Pragniemy docierać do tych katolików, którzy w różnych sytuacjach odrzucają Jezusa lub w sposób letni przeżywają swoją wiarę – mówią o sobie założyciele fundacji.

foto. hmt.org.pl

Oceń ten artykuł



Wspomóż nas Przyjaciele misji

«
»

Wasze komentarze