Telewizja biskupów w czołówce najczęśckiej oglądanych stacji we Włoszech. Chodzi o kanał TV2000 – dawniej SAT2000.

Jej udział w rynku telewizyjnym wynosi 0,8 procent. Przypomniano tym podczas prezentacji ramówki nadawcy na najbliższe dwa lata w muzeum diecezjalnym w Mediolanie. Uczestniczył w niej m.in. sekretarz generalny episkopatu biskup Nunzio Galantino.

Dyrektor stacji Paolo Ruffini, który pracował wcześniej w telewizji publicznej RAI, podkreślił, że nadal aktualne jest hasło przyświecające narodzinom kanału, mianowicie, że „możliwa jest inna telewizja”. Zapewnił, że będzie ona „nadal ukazywać różnicę między tym, co nie ma sensu, a tym, co ma”. Zdaniem dyrektora TV2000 nie jest gorsza od oferty innych nadawców. Świadczy o tym stały wzrost przychodów z reklam, który w tym roku wyniesie co najmniej 15% w porównaniu z rokiem 2016.

Podstawę ramówki stanowią transmisje i relacje z wydarzeń z udziałem papieża, poczynając od jego podróży zagranicznych i na terenie Włoch, przygotowywane we współpracy z watykańskim ośrodkiem telewizyjnym CTV. Trzy edycje codziennych wiadomości uzupełnią w najbliższej przyszłości tygodnik zatytułowany „Dobre wiadomości” oraz program „Cous cous tv’, przybliżający widzom świat arabski.

Oceń ten artykuł


źródło: KAI

Udostepnij

FacebookTwitterGoogle+

Wspomóż nas Przyjaciele misji

«
»

Wasze komentarze

Skomentuj jako pierwszy.