newsweek Newsweek Polska
Jarosław Kaczyński na naszych oczach dokonuje transakcji stulecia: skłania miliony Polaków, by przyszłość swoją i swoich dzieci postawili w zastaw złudzeń, a na dodatek transakcję tę uznali za interes życia, a samego Kaczyńskiego – za swego dobrodzieja – pisze we wstępniaku do najnowszego wydania „Newsweeka” Tomasz Lis. Najważniejszym tematem numeru jest jednak rozmowa z prof. Andrzejem Rzeplińskim. – Mamy demokrację Kiepskich – mówi prezes Trybunału Konstytucyjnego. 
wprost Wprost
W najnowszym numerze tygodnika „Wprost”: wiceminister Patryk Jaki o tym, dlaczego syn z zespołem Downa dał mu szczęście, raport o stanie polskiej armii, dekalog wicepremiera Morawieckiego oraz tajemnicza historia głównego eksperta MON od Smoleńska. Przeczytamy także o zaprezentowanym niedawno przez Platformę Obywatelską gabinecie cieni oraz o tym, ile kosztuje rodziców wychowanie – również od strony czysto finansowej.
polityka Polityka
W najnowszym numerze „Polityki” nowy Trumpowski świat. – Co się stało z Ameryką, co się stanie ze światem – zastanawia się redakcja tygodnika. A ponadto przeczytamy o tym, jak władza i usłużne jej media atakują organizacje pozarządowe. Dowiemy się również, kim są sędziowie, którzy bojkotują prace Trybunału i przeczytamy rozmowę z czołowym komentatorem „Washington Post” Jacksonem Diehlem o powyborczym szoku w Stanach Zjednoczonych.
do-rzeczy

 

Do Rzeczy
– Nadchodzi wiosna europejska – twierdzi Mariusz Max Kolonko w rozmowie z Kamilą Baranowską. Kolonko przekonuje też, że każdy Polak powinien dostać pistolet. Ponadto w „Do Rzeczy” przeczytamy także o dyscyplinowaniu Ministra Obrony Narodowej. – Szef MON, budując własną pozycję, poczuł się zbyt pewnie, dostał więc politycznego prztyczka w nos od prezydenta Dudy. Według naszych informatorów wcześniej Macierewicz miał być kilkakrotnie „dyscyplinowany” przez Kaczyńskiego – pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Tarmoszenie Macierewicza”.

wsieci wSieci
Tygodnik „wSieci” obnaża media. „Jak media kłamią i przegrywają” – czytamy na okładce. W nowym wydaniu tygodnika Stanisław Janecki rozlicza się z mediami, które starały się wywrzeć swój wpływ na przebieg kampanii wyborczych. To załgane media są największymi przegranymi wyborów w USA, a także w Polsce, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii, a w przyszłości być może będą w Niemczech i we Francji – zauważa publicysta.
Oceń ten artykuł



Wspomóż nas Przyjaciele misji

«
»

Wasze komentarze