Film „Nieplanowane” obejrzało 1,6 mln widzów
W sobotę TVP1 zaprezentowała film „Nieplanowane”. Dzieło, nazywane często „antyaborcyjną szczepionką”, zgodnie z informacjami podanymi na Twitterze przez Jacka Kurskiego, prezesa Telewizji Polskiej S.A., obejrzało 1,6 mln widzów.
„’Nieplanowane’ – cywilizacja życia w walce z cywilizacją śmierci. Film otwierający oczy, pokazujący piekło aborcyjnego przemysłu, wstrząsający, mocny, ale dający nadzieję obejrzało wczoraj w TVP1 1,6 miliona widzów. Dziękujemy” – napisał na Twitterze Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej S.A.
>>> Film „Nieplanowane”: Panie, polecamy dusze dzieci, których imiona tylko Tobie są znane
Film „Nieplanowane” spotkał się z ogromnym zainteresowaniem publiczności, jak i wywołał wielką dyskusję światopoglądową w polskich mediach pod koniec ubiegłego roku. Dzieło opowiada historię Abby Johnson, która przez kilka lat była dyrektorką kliniki aborcyjnej i wierzyła, że swoją działalnością pomaga kobietom.
– Zmieniła swoje poglądy w dniu, w którym ze względu na braki personelu medycznego poproszoną ją o asystowanie przy aborcji. Od tamtego momentu jest gorliwą obrończynią życia, tym groźniejszą dla przeciwników, że znającą doskonale kulisy branży aborcyjnej. Stąd ta historia naprawdę porusza, co było widać po widzach w kinach, którzy często nazywali film mianem „antyaborcyjnej szczepionki” lub „niemym krzykiem XXI wieku” – opisuje film Andrzej Sobczyk z Rafael Film, polskiego dystrybutora dzieła „Nieplanowane”.
„Nieplanowane” to jeden z najgłośniejszych filmów ubiegłego roku, który wraz z pojawieniem się w określonym miejscu, wzbudzał gorące dyskusje i ataki działaczy aborcyjnych wzywających do jego bojkotu. Pomimo tego, widzowie bardzo chętnie wypełniali kinowe sale – film w polskich kinach zobaczyło blisko 400 tys. widzów.
Wybrane dla Ciebie
Czytałeś? Wesprzyj nas!
Działamy także dzięki Waszej pomocy. Wesprzyj działalność ewangelizacyjną naszej redakcji!
Zobacz także |
Wasze komentarze |