Fot. pixabay

Eksperci: 60 proc. Polaków częściej robi zakupy online niż kiedyś

W ostatnich latach wzrosła popularność zakupów online – wynika z raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w Sieci”, przygotowanego przez Santander Consumer Bank. Wynika z niego, że już blisko 60 proc. respondentów, robi zakupy online częściej niż w poprzednich latach.

„Zakupy w sieci są uwielbiane przez wszystkich, niezależnie od tego, w jakim są wieku. Wyniki przeprowadzonego badania pokazały, że każda grupa ankietowanych kupuje online częściej niż kiedyś. Okazuje się, że wzrost częstotliwości korzystania z kanału e-commerce był najbardziej widoczny wśród czterdziestolatków – ponad dwie trzecie z nich zauważyło u siebie taką tendencję” – powiedział Patryk Perliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami Biznesowymi z Santander Consumer Banku.

>>> Dowiedz się czy zagraża Ci uzależnienie cyfrowe? KUL zaprasza na wykłady online

Fot. pixabay/ignartonosbg

Zgodnie z raportem Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” 47 proc. Polaków spędza najwięcej swojego czasu wolnego w sieci na robieniu zakupów online, a 6 na 10 ankietowanych, którzy kupują online zauważyło, że aktualnie robi to częściej niż w latach poprzednich.

86 proc. Polaków kupuje artykuły na platformach typu Allegro czy Amazon. Najwyższy odsetek osób korzystających z takich stron internetowych znajduje się wśród osób między 18 a 29 rokiem życia (91 proc.) oraz pięćdziesięciolatków (91 proc.). Zgodnie z raportem najrzadziej korzystają z nich konsumenci powyżej 60 r.ż. – w tej grupie jest to 74 proc.

Czytałeś? Wesprzyj nas!

Działamy także dzięki Waszej pomocy. Wesprzyj działalność ewangelizacyjną naszej redakcji!

Zobacz także
Wasze komentarze