Fatima: rośnie popularność sanktuarium w sieciach społecznościowych
Zamieszczane w sieciach społecznościowych przez władze Sanktuarium Matki Bożej Różańcowej materiały biją rekordy popularności, a liczba “odsłon w 2023 r. mierzona była w milionach”, poinformowały władze portugalskiego miejsca kultu. Nienotowaną wcześniej liczbę obserwujących zanotowano w przypadku profilu sanktuarium w sieci Facebook. W minionym roku ich liczba sięgnęła poziomu 1,4 mln.
Jak poinformował Diogo Carvalho Alves z sanktuarium w Fatimie, w 2023 r. przybyło ponad 30 tys. nowych sympatyków tej strony. Odnotował, że w sumie za pośrednictwem rozmaitych sieci społecznościowych profile Sanktuarium Matki Bożej Różańcowej śledziło “kilka milionów”, m.in. za pośrednictwem sieci Facebook, Instagram oraz Youtube. Alves wyjaśnił, że krajem, w którym dominują sympatycy sieci społecznościowych z przesłaniem fatimskim jest Brazylia. Oszacował, że jej obywatele stanowili połowę użytkowników profilów sanktuarium w sieciach Facebook oraz Instagram. – Z kolei 30-procentowy udział mieli użytkownicy internetu z Portugalii – dodał przedstawiciel tego maryjnego miejsca kultu, wskazując, że innymi często korzystającymi z tych stron osobami są mieszkańcy Włoch, Francji, Stanów Zjednoczonych oraz Włoch.
>>> Fatima: władze sanktuarium w 2024 r. będą promować kulturę modlitwy
Systematycznie rośnie też liczba czasu oglądania programów zamieszczanych przez władze sanktuarium fatimskiego w sieci Youtube. W 2023 r. łączny czas oglądania ich przez internautów sięgnął rekordowego poziomu 5 mln godzin.
Wybrane dla Ciebie
Czytałeś? Wesprzyj nas!
Działamy także dzięki Waszej pomocy. Wesprzyj działalność ewangelizacyjną naszej redakcji!
Zobacz także |
Wasze komentarze |