Klient restauracji obrażał chłopca z zespołem Downa. Kelner zrobił coś niesamowitego [WIDEO]
Historia, którą przedstawia film opublikowany na YouTube wzruszy każdego. Kelner sporo ryzykował, ale ważniejsze było dla niego to, by obronić chłopca.
Do jednej z lokalnych restauracji w Houston w Stanach Zjednoczonych przyszedł kilkuletni chłopiec Milo, który ma zespół Downa. Regularnie odwiedzał to miejsce z rodzicami, dlatego wszyscy pracownicy doskonale go znali. Tamtego dnia w restauracji był też mężczyzna, który był wyjątkowo nieprzyjemny. Nie spodobało mu się to, że „musi siedzieć obok dziecka z zespołem Downa”. Po tym jak zmienił stolik powiedział jeszcze, że takie dzieci specjalnej troski powinny jadać w specjalnych miejscach.
Zachowanie mężczyzny mocno zwróciło uwagę gości, ale też pracowników. W obronie chłopca stanął Michael Garcia, kelner. Michael pracował w tej restauracji od dawna i doskonale kojarzył Milo.
Garcia podszedł do niegrzecznego klienta i dosadnie dał mu do zrozumienia, że nie zamierza go obsługiwać, a także wyprosił go z restauracji. Kelner sporo ryzykował takim zachowaniem, ponieważ mógł chwili stracić pracę.
Poparli go inni pracownicy, ale także sam właściciel, który dał mu dodatkową premię, a pozostali klienci postanowili dać mu wyjątkowo wysokie napiwki.
Garcia zdecydował jednak, że te pieniądze przekaże na rzecz ośrodka dla dzieci z zespołem Downa.
>>> Ks. McGivney uprosił uzdrowienie dla chłopca z zespołem Downa
Wybrane dla Ciebie
Czytałeś? Wesprzyj nas!
Działamy także dzięki Waszej pomocy. Wesprzyj działalność ewangelizacyjną naszej redakcji!
Zobacz także |
Wasze komentarze |