Wielka Brytania: pierwsza firma wykorzystuje generatywną AI do odpowiadania na e-maile
Brytyjski Simplyhealth poinformował w czwartek, że stał się pierwszą firmą, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję (AI) do odpowiadania na wszystkie e-maile klientów, a spersonalizowane odpowiedzi zajmują ułamek czasu potrzebnego na udzielenie odpowiedzi przy użyciu szablonu.
Firma z branży medycznej korzystała już wcześniej z innej technologii AI do obsługi 20-30 proc. zapytań – podał dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie. Jednak generatywna AI „Einstein GPT” firmy Salesforce – w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony – może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź – stwierdził. AI odpowiedziała już na 500 wiadomości e-mail przesłanych do Simplyhealth.
>>> Franciszkanin na czele doradzającej rządowi komisji do spraw sztucznej inteligencji
„Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund” – powiedział Eddie na temat pierwszego zapytania. „AI odpowiedziała: 'Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?’, więc wykazała się wymaganą empatią” – dodał.
E-maile są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne – powiedział Tim Gough, dyrektor Simplyhealth ds. technologii. Dodał, że spośród e-maili wyprodukowanych do tej pory 11 wymagało poprawek interpunkcji bądź innych modyfikacji. Nie było żadnych „szaleństw” – stwierdził. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści. Ponadto, czas reakcji został skrócony z 12 minut do jednej.
Wybrane dla Ciebie
Czytałeś? Wesprzyj nas!
Działamy także dzięki Waszej pomocy. Wesprzyj działalność ewangelizacyjną naszej redakcji!
Zobacz także |
Wasze komentarze |